2013. október 17., csütörtök

... hogy ne egyél.

Ahahaha~ Ezeket a kihívásokat el is felejthetem... :"D
Nos, a helyzet az... hogy rengeteg édességet (és egyéb más kaját) ettem mostanában... és úgy látom, jön vissza a csípőmre... T_T"" Én idióta...! Ugye,mivel már hideg van a futáshoz, én meg mást nem igen szoktam csinálni, így nagyon rossz. De rá kell valamire mozdulnom... mondjuk, arra is gondoltam, tanulok egy kis latin táncot YT-n, vagy valami.
Ma megláttam pár képet, amik úgy érzem, ismét inspirálnak! *-* <3

És... 1-2 tipp, ha éhes vagy:
1.) Igyál meg egy nagy pohár szénsavas ásványvizet.
2.) Egyél meg egy almát.

Azt hiszem, az unalomevésről már írtam, de ha nem, és van rá érdeklődés, írok róla, meg próbálok összeszedni még pár tanácsot. :3

U.I.: Hajrá mindenkinek az álomalakért! *-* <3


MomoFay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése