2013. október 1., kedd

OMG

Húha, jó régen csináltam kihívást... :<
Nyo, de egy örömhír... anyu azt mondta, hogy reggel,mikor felültem, kilátszódtak a bordáim! *A*
Ez persze nekem még nem elég, mert még mindig disznó vagyok, de azért haladás *-*

Jaj, és még az is kiderült, hogy alul működik a pajzsmirigyem... és ugye, akiknek rossz, azok ált. híznak. Szóval, ha rendbe jön a gyógyszerektől majd... lehet jobban fogok fogyni! *-*

Day 7
A szüleid tudják, hogy fogytál? Vajon érdekli őket?
Tudják, legalább is anya mindenképpen, és érdekli, mivel már többször szólt, hogy ne fogyjak tovább.


Day 8
Edzésrutin
Hát... nyáron jártam futkozni, de most, hogy bejön a hideg, nem tudom, mi lesz... :<

Day 9
Az emberek tettek valaha negatív megjegyzést a súlyodra?
Igen. A barátom és az ikertesóm. De, én is látom magamon...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése