2014. július 26., szombat

Semmi hús

Azt hiszem, le kellene mondanom a húsról. Sokkal könnyebb lenne fogyni.
Ámbár... azt is ki akarom próbálni, hogy több napig nem eszek. Mondjuk... 3. Tudom, binge veszély, meg hogy egyáltalán bírom-e... De egy próbát megér, nem?
Esetleg valaki szeretne velem tartani ebben a hosszas fastban?

Mellesleg.. parázok egy kicsit. Hamarosan megyünk nyaralni, ami azt jelenti, hogy egész nap a szüleim szeme előtt leszek... továbbá nagy valószínűséggel étteremben fogunk napi min. egy alkalommal enni. Tényleg nagyon parázok... Mit csináljak szerintetek?
A jó viszont az, hogy sokat fogunk mászkálni, szóval... de annyit biztos nem, mint amennyi kalóriát a kaják jelentenek. Hmm... nem tudom, megvagyok zavarodva. Awwwg....

Továbbá... csináltam egy új blogot. Ha érdekel, nézzétek meg. Az emo stílusról/érzésről szól. c:
Katt a KÉPRE, és behozza.

xXx Emo WonderlandxXx

2 megjegyzés:

  1. Én lassan egy éve vagyok vega,;valamennyit segített a fogyásban, szóval érdemes megpróbálni. Én már csináltam 3 napos fastot, különösebb bajom nem volt, csak annyi hogy amikor felálltam valahonnan megszédültem és fekete foltokat láttam, de simán ki lehet bírni, hajrá! Az éttermes dologgal kapcsolatban pedig, ne egyél egész nap semmit csak amikor étteremben vagytok, akkor is csak salátát, az nem sok kcal, 200-300 kb összesen, vagy kevesebb. Sok sikert♡ Fighting!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm értem, köszönöm szépen a tanácsokat! A fasttal próbálkozom, de most még az 1 nap sem megy... nem tudom,mi lehet a gond... :/

      Igen, a nem evést ki fogom próbálni, csak hát ugye egész nap szülőkkel leszek összezárva... hm de majd valamit kipróbálok. Köszönöm szépen! ♡
      Fightingolok erőteljesen!

      Törlés