2014. december 4., csütörtök

blablabla SAJNÁLKOZÁS+ fast terv

Annyira rossz... ma rengeteget ettem. RENGETEGET! 2 szendvics, 4(!!!!!!!!!) csoki, valami diós péksüti, saláta, szaloncukor,3-4 szelet telj.kiörlésü kenyér, csirkemellsonkával... WTF?!
Aww holnap hazajövök, HASHAJTÓ, EDZÉS, ÉS NAGYON-NAGYON-NAGYON SZERETNÉK JÖVŐHÉT PÉNTEKIG FASTOLNI!
Persze, tudom, ez csak és kizárólag RAJTAM múlik. De annyira gyenge az akaratom... pedig... conig leakarok adni 2 kilót. Jövőhét vasárnap lesz... Szerintetek lehetséges...? Hétköznap nem nagyon merek hashajtózni, mert ugye suli, aztán ha olyan szinten királyul hatna a szűztea...
El sem tudjátok képzelni, mennyire elegem van, hogy ilyen vagyok... pedig milyen büszke lennék, ha kijelenthetném "Igen már 3. napja fast!" ahahhahahaha.... Hiányzik az az érzés. Ahogy végigsimítok a bordáimon, a tükörben látom kitüremkedni a csípőcsontom, és a kulcscsontom olyan szépen erőteljes, a szegycsontom pedig ahh... Annyira nagyon hiányzik...

5 megjegyzés:

  1. Bárcsak megint 32 kg lennék
    Mostanában valahogy nem fogyok

    VálaszTörlés
  2. 60kg lettem szerintem a szüleim plusz dolgot tesznek a kajamba

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok. Van még valaki ezen az oldalon? 🥺

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Az instám kessy_kimball. Szívesen beszélgetek bárkivel.

    VálaszTörlés