2018. május 10., csütörtök

Sziasztok Anygalaim! <3
Nagyon sajnálom, hogy régen volt érdemi bejegyzés, csakhát létrejött ugye az FB csoport, és ott sokkal egyszerűbb 1-2 szót bepötyögni, mint ide valami hosszasat.

Na de, nem is húzom az időt~
Az első (csalódás)... ma voltam Tally-ban (ugye JOY-napok), vettem ezt-azt.
Egy naciból volt 32/34 meg 36/38.
Mindkettőt felpróbáltam, és bár a 32/34 rámjött, be is tudtam gombolni, mégis a 36/38-as lett "tökéletes"... :(
Próbálom ráfogni a sok súlyzós edzésre, de...

Ma nem edzettem, és (ahoz képest) rengeteget ettem.
Szintén nyuktadgatom magam, hogy azért, mert már régen csináltam ezt, és hát visszakell szoknom, plusz a munkahelyemen eléggé nehéz fizikai munkát végzek, toppon kell lenni, pörögni, mert ha nem, akkor ajjaj... szóval nem hazudok, rettentő nehéz.
Egyenlőre úgy vagyok, hogy igyekszem zöldségeket enni, ha éhes vagyok, az édességhiányom pedig csokis shakkel enyhítem (nagyon fasza amúgy,ajánlom!)

Noh, és akkor az instám! @princessofthin
Titkosítva van, de mindenkinek visszaigazolok <3

Ééés adnék pár jótanácsot is.
Igyatok sok vizet.
Ápoljátok a bőrőtöket (arctej, tonik, radír[heti 1x], fényvédő, hidratálókrém [minden a bőrtípusnak megfelelő!!]), ugyanis az arcbőrünkön minden - de tényleg, MINDEN - tükröződik.
Ha stresszes vagy, ha keveset iszol, ha rosszul eszel, ha terhes vagy, poros/meleg/hideg helyen dolgozol... minden.
Ápoljátok a hajatokat. Nyugodtan vegyetek hajpakolást, vagy vágassátok le egy picit. Én lehet hamarosan elmegyek vágatni, érdekel a végeredmény? *.*
Mielőtt mentek valahova, egyetek meg egy almát/vigyetek magatokkal. Mert bármennyire is fastoltok, vagy bármi, sajnos az agaytok jelez, hogy akarja azt a... fánkot, tésztát, levest... és ha van nálatok valami harapnivaló, akkor nehezebben csábultok el.
Ne vigyetek magatokkal (sok) pénzt, ha kimozdultok.
Keressetek valakit, aki támogat. Én természetesen itt vagyok nektek, és mondhatni, 0-24-ben elérhető vagyok, szóval engem is nyugodtan kereshettek. <3
Minden nap mozogjatok. Egy hosszabb séta is megteszi.

Hirtelen ennyi, ha valami eszembe jut, ideírom.
És nagyon szépen köszönöm, hogy még mindig kitartatok mellettem, hálás vagyok Nektek! <3

Ha szeretnéd velem felvenni a kapcsolatot: momofaydoll@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése