2018. május 19., szombat

Sziasztok <3
Úgy gondoltam, érdemes erről írnom, mert sokan kérditek, milyen hashajtót/étvágcsökkentőt használok.
Én a Szűzteakapszulát , vagy szűzteát szoktam ajánlani, őszintén, mást nem is próbáltam 😅 de ami bevált, ahelyett minek? :D
Drogériákban beszerezhető, árat most nem tudok mondani. :/

{OFF}
Annyira kivagyok... a munkarendem miatt nem tudok rendesen tervezni... egyik nap este 10-től reggel 6-ig, másik nap este 8-tól 2-ig, aztan szünet, de suli, szünet, aztán este 6-tól 2-ig... konolyan, a faszom kivan (BOCSÁNAT!)
Hmmm iszok egy nagy pohár citromosvizet (hashajtóm még nincs), az valamire csak jó lesz...
Nem tudom, mikor fogok tudni megint edzeni 💔👿
Talán hétfőn...
Oh faszaa megyek párom szüleihez kajálni. Kiráály............
Lassan ott tartok, hogy eret vágok. Néha tényleg nem bírom. Ráadásul amúgy is kajákkal dolgozom a melohelyemen, most szerintetek?? És nanà, hogy a hülye fejemnek a sültkrumpli kell, nem a salàta... istenem...
Jó, holnap szerintem tudok venni hashajtót, majd veszek is be, talán úgy jó lesz. A szülinapitortából amúgy sem ehetek, valami gyümit dobok majd a táskámba, nehogy elcsábuljak.
Az ivással nem tudom hogy leszek, mármint alkohol... báár amúgy se nagyon bírom a folytonos szédülés mellet, szóval...

Ahjjj bocsi a kifakadásért, de... ahh...
Kitartás nektek, és sose hagyjon el a remény! ❤️❤️

2 megjegyzés: