2014. május 18., vasárnap

Harminchét kiló?! Meg egy kis depresszió...

Jaj, sziasztok! <3
Történt egy kis gond a blogspottal, de rájöttem, mi... :"D Eh... nagyszerű... Na, de a lényeg, hogy ismét írok egy kicsit.
---------------------------------------
Szóval, nem rég lemértem magam, és a mérleg 37 kg-ot mutatott. Azóta lehet, hogy vagyok már 38... remélem nem.
És igen, elhanyagoltam a bologot (a hibán kívül is!) nagyon sajnálom, és igazán köszönöm, hogy írtok chat-be, igazán meglepődtem, köszönöm. <3 Remélem nem pártoltatok még el mellőlem a kihagyásaim miatt... Igyekszem segíteni Nektek, és ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok chatbe, vagy bárhová... ha igény van rá, esetleg még egy ask.fm accountot is létrehozhatok.
Szóval, ígérem (tudom, tudom... mindig ez), igyekszem rendszeresen felnézni/blogolni, segítséget nyújtani Nektek, és együtt elérjük az álmunkat.
--------------------------------------------

Mostanában, pár napja, úgy érzem, mintha depressziós lennék... nem akarok kikelni az ágyból, egész hamar lefekszem... Tegnap pedig annyit ettem, hogy sírtam is este... meg más miatt is, de azzal nem zargatok senkit. ˇˇ
Azon voltam, hogy... hányni kéne, de mégsem tettem. Pedig hát miért ne? Tudom, kisebesedhet a torok, stb. stb... Na de, a célért bármit, nem igaz?
Továbbá azon is gondolkoztam, hogy kést fogok a kezembe, és ejtek egy-két vágást... Kérlek, ne ítéljetek el emiatt...
---------------------------------------

Jut eszembe... az úszógumim megint egész kicsike... *-*

KÖZÉRDEKŰ: Holnap szeretnék fastolni. Akinek van kedve, csatlakozzon hozzám, mesélje el, mire jutott, hogy ment, nehéz volt-e, mivel vonta el a figyelmét az ételről, ilyesmi. ;)
Addig is, szép estét nektek. Remélem már alszotok, hisz aki sokáig fent van, az stresszes (még ha nem is érzi), és könnyebben hízik. Szóval drágák, tessék hamar ágyba bújni!

Momo Fay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése