2014. május 21., szerda

Sikerül a fast? *-*

Úgy néz ki, ma sikerülni fog a fastom - de még nem kiabálom el.
Ma voltam angolon, reggel 7-től 8-ig, hazajöttem, aztán aludtam 11:30-tól... olyan... 15-ig kb, de még visszaborultam, 16-ig kb. Szóval így sikerült megelőzni az evést. Na meg fáradt is voltam. x3
Ma sajnos csak egy fél órát mozogtam... :/ Remélem ez nem sűrűn lesz így.

Aztán, történt egy furcsaság. Ugye nekem van ask-om, és ott írt egy emberke, hogy a válaszaim alapján depressziós, anorexiás, facebook függő tini vagyok. Na, hát ez koppant egy nagyot, kicsit meg is mosolyogtam a dolgot. Ami ennél is bizarrabb (?), hogy állítólag egész nap fent vagyok chaten, és ő LÁT IS ENGEM (ami elvileg lehetetlen, mert ki van kapcsolva a chatem... akkor elvileg nem láthatnak, nem? o.o). De, ami még ezt is fokozza... :"D Hogy állítása szerint nagyjából napi szinten beszélgetünk, és hogy amiket én ott írok neki, az nem normális. Na most a probléma csak az, hogy nekem van 2 fb felhasználóm. Az egyiken már jó pár hónapja nagyjából nem beszélek senkivel, főleg nem rendszeresen. A másikon meg össz-vissz három (3!) ember van, akivel úgy- ahogy "napi szinten" beszélgetek, de igazából... hát nem tudom.
Ebből kettő tudja, hogy nekem van ilyen ask-os izém, egynek fogalma sincs róla (elvileg).
Abból az egyik emberke engem chaten lehülyéz, ha megint a fogyásról beszélek neki, akkor ugye minek írna egy külön oldalra? A másik meg inkább biztat, hogy egyek, ne akarjak fogyni, az nem szép, nem találok ruhát stb.
Szóval... itt megrekedt a tudományom. Elképzelni nem tudom, ki az, akivel én olyan sokat beszélek, főleg a fogyásomról... Hát... én nem értem. Azt meg főleg nem, hogy miért nem lehet nekem fb-n üzenetet küldeni? Nem ez az első eset, hogy név nélkül írogatnak nekem ask-on olyanok, akik fent vannak nekem facebook-on... WTF? Emberiség, hülye
vagy... -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése